środa, 23 stycznia 2013

Candy "Czekając na wiosnę"

W związku z tym, że candy na blogu było ho ho albo jeszcze wcześniej. A poza tym wszystkim nam o tej zimowej porze brakuje kolorków, OGŁASZAM

 CANDY
 "Czekając na wiosnę"

Do wygrania dwa takie kolorowe, wiosenne moteczki 


Wełenka to Trekking Zitrona, oczywiście farbowana ręcznie.
2x 100g/420m
Skład: 75% wełna, 15% poliamid, 
Razem 200gram włóczki. 
 
Do zabawy zapraszam zarejestrowanych użytkowników blogspota. 

Chętnych proszę aby:
Zamieścili komentarz pod postem
Umieścili banerek na swoim blogu - jeśli oczywiście posiadacie blog
Miło mi będzie, jeśli zostaniecie obserwatorami mojego bloga, choć nie jest to warunek wzięcia udziału w zabawie. Opcja dla chętnych

Zabawa potrwa do 13 lutego, do północy. Losowanie 14 lutego, czyli w walentynki :) 

Życzę dobrej zabawy!

P.S. Kochane - to, że komentarz nie pojawia się od razu po napisaniu, nie znaczy, że go "wcięło".
Mam włączoną moderację komentarzy, więc komentarz pojawi się po zatwierdzeniu. 



140 komentarzy:

  1. No to ja bardzo chętnie!
    Właśnie wczoraj Cię znalazłam i utknęłam u Ciebie bo tu tak kolorowo z racji tych pięknych wełenek, które tworzysz :)))
    Biegnę Cię "powiesić" u siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Włóczka jest cudowna! Aż żal nie stanąć w kolejce :) Zgłaszam się zatem do zabawy - cudne te wiosenne kolory :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że się zapisuję- będę mogła wymacać efekty Twojej pracy ;) A wiosny już się chce, oj chce ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się zapisuję! Obserwuję od dawna i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne kolory. Też chce mi się już wiosny. Ale na razie nawet u mnie na drutach wybitnie zimowa - ze względu na kolor - robótka: biała jak śnieg sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ty jesteś mróweczka :) Kiedy znajdujesz czas na wszystkie swoje prace?
    Bardzo chętnie zagram w Twoim candy. Wybrałaś dobrą nazwę dla niego :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko, tego było mi trzeba, takich pięknie-wiosennych moteczków. Moja ukochana oliweczka w połączeniu z wiosną:)
    Grzecznie staję w kolejce i bardzo liczę na odrobinkę szczęścia:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  8. Zimy mam serdecznie dość . Te kolory to mnie się kojarzą z cieplutkim latem. Zgłaszam się do zabawy i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała zapowiedz wiosny!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudne kolorki!!!!Dołączam do ogonka po wiosenkę:))
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. SUPER!!! Z chęcią ustawię się w kolejce, bo ostatnio znalazłam sobie nowe zajęcie - Tricotin i z przyjemnoście wypróbuję Twoją włóczkę na nowy wiosenny naszyjnik!!!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. kolory piekne i tez ustawiam sie w kolejce...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze - przyznam się - szczerość ważna rzecz. Poczułam dreszcz pożądania, gdy ujrzałam te przepiękne kolorki. Już sobie kręcę animacja w głowie, co bym z nich udziergała :) Z niechęcią więc zamieszczam banerek, który przyplącze pewnie więcej chętnych i osłabi moje szanse:(

    OdpowiedzUsuń
  14. O mamo cudowne kolorki ;-) Ja już chcę wiosnę. Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuda! Zapisuję się. I tak wiem że nie wygram, ale próbować trzeba, żeby pretensji do siebie nie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Apeluję do mojego szczęścia (które sobie tej zimy nadal grzecznie śpi) obudź się i zrób coś :-) Te moteczki są idealne dla mnie.... :-)
    Zapisuję się i ja :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Spełniasz marzenia...jak tu sobie nie dać szansy.Ustawiam się grzecznie i liczę na łut szczęścia...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te kolorki;)
    ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kolorki, więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapiszę się i ja, moteczki cudne. Banerek umieściłam na stronie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aby wygrywać trzeba sobie dać szansę i zagrać, tak więc ustawiam się wkolejce, na pewno bedzie dłuuuga :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. odkąd zaczęłam robić na drutach nie umiem przejść obojętnie obok motków i moteczków ;) oczywiście staję w kolejce i życzę sobie i wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zabawa u Ciebie zawsze jest przednia, więc zapisuję się do grona

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna wełenka, powiało optymizmem z monitora.
    ustawiam se w kolejce i liczę na cud

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna wełna, kolorki dodają energii. Chętnie ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem bardzo chętna i te kolory cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne kolorki , to i ja staję w szeregu po takie cudne moteczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczęścia nie mam, ale kolorowo lubię. Kolorki na cały rok, jak dla mnie, bo zimą ocieplą, jesienią rozjaśnia. No to co - ustawiam sie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie cudne kolory. Bardzo by mi pasowały. Może zaczaruję i dam się wylosować... :)
    Lecę wstawiać banerek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna wełenka, cudne kolorki , dawno nie brałam udziału w żadnym candy... Dopisuję się i staję grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja się zgłaszam. :)
    Obrazek na blogu mytopea.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Takiej okazji to ja nie mogę ominąć i dlatego ustawiam się w kolejce:)
    Cudowna ta wełenka!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. To ja się też zapisuję, nie daruję sobie, o nie. Udało mi się, jełopowi komupterowemu, nawet banerek umieścić. Przyczyniłaś się zatem tym candy do mego rozwoju:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Cuda, cuda, ja chcę takie i ustawiam się w kolejce licząc na szczęście :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolorami u Ciebie już nie raz się zachwycałam, więc oczywiście zapisuję się na listę chętnych :)
    Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  36. TO I JA Z RADOSCIA SIE DOPISUJE DO CHĘTNYCH.WYMOGI SPELNIAM ,OBSERWATOEKA JESTEM.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zobaczyłam na czyimś blogu obrazek -piękne pasma wełny. Oczy mi się od razu zaśmiały. Jeżeli weszłam i jest to akurat Candy to się zapiszę.Byłabym tu już wcześniej, ale nie miałam tego szczęścia. Widzę u Ciebie tyle rzeczy które mnie interesują:m.in. gobelin. Zapraszam do siebie, zamieściłam m. innymi moje zmagania z gobelinem. Będę miała co czytać przez najbliższe dni, bo jednorazowo nie da się wszystkiego ogarnąć. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  38. С удовольствием приму участие!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak tu się nie zapisać na takie cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. alez prześliczna włóczka
    w kolejce po takie cukierasy trzeba się ustawić
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Oczywiście, że się zapisuję i liczę na szczęście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. witam
    zapisuję się na Candy
    mój blog: http://figurettes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne Candy! Zapisuję się .
    Pozdrawiam Beata.

    OdpowiedzUsuń
  44. Łał piękna włóczka, marzyło by mi się taką dostać. Zapisuję się więc bardzo chętnie. Lecę nasycić oczy tymi kolorkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj marzy mi się...
    Może komentarz nr 45 będzie dla mnie szczęśliwy ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie mogę przejść obojętnie. :) Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudownie byłoby zostać wylosowaną i dostać taką śliczna wełenkę... aż się prosi, by wydziergać z niej jakiś wiosenny szal, chustkę.... Wpisuję się zatem na listę:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie łakocie:) Zapisuję się z wielką przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne kolory, także zapisuję się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. zapisuję się z chęcią bo 14 lutego są moje urodziny może mi się poszczęści? pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  51. Z przyjemnością się ustawiam po tę energetyczną włóczkę http://nitkowyswiat.blogspot.com/ ;-))

    OdpowiedzUsuń
  52. z wielką ochotą się przyłączę do twojej zabawy być może szczęśliwie trafi na mnie
    do obserwatorów już się przyłączyłam i liczę na rewanż,oczywiście też nie zmuszam ,ale jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie
    http://robotkireczneewy.blogspot.com/
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  53. Takim kolorkom nie można się oprzeć. Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się i ja.
    Wiarę mam umiarkowaną ale nadzieję dużą.
    Potrzebuję impulsu aby wyrwać się z zimowego marazmu - może akurat ta, pięknie farbowana włóczka mi pomoże?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeżeli myślisz, że niby sobie odpuszczę bo siedzę na kupie wełny i włoczki to się grubo mylisz :))
    Nie ma szans zapisuje się i z nadzieją wyczekuje losowania:D
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowna włóczka! Ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wiosnę takimi kolorami chcę przywitać! Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  58. piękna wełenka i w dodatku w moich kolorach! Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  59. Po takie kolorki poczekam chociażby do wiosny :) Może uśmiechnie się do mnie szczęście :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  60. Mamciu jakie kolorowe... jak motyle...wow.. kogo wylosujesz fiknie z radości koziołka :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow, what a beautiful yarn, I love the colors!
    Please enter me in the drawing. I have placed your picture with link on my blog.

    OdpowiedzUsuń
  62. Moje łapki dopiero próbują druty utrzymać w ryzach, więc materiał szkoleniowy bardzo by się przydał ;) Pozdrowionka
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce kolory śliczne Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Urzekająca mieszanka kolorów. Zapisuję się i chętnie będę obserwować blog. Banerek wstawię za kilka dni, jak mi tylko nowy komputer dowiozą, bo stary na to nie pozwala.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. ale mega pozytywne kolorki ma .... wyczekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja też chciałabym się zapisać na te słodkość :)

    OdpowiedzUsuń
  67. łaj ,ale super i kolorki moje ,moze stanę w kolejce http://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Może wreszcie polubię Walentynki. Podobno kto nie ma szczęścia w miłości, ten ma w ... :)

    OdpowiedzUsuń
  69. ale cudo i jak tu nie stanąć w kolejce , chcę bardzo chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Hi,I am so happy I have found you,what beautiful yarn,I will visit your website often,please enter me in your drawing,from norway2@hvc.rr.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczne kolorki! Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Buzia na widok wełenki sie uśmiecha, pachnie wkoło wiosną, trzeba się zapisać!!!

    OdpowiedzUsuń
  73. O jak tu pięknie, jak barwnie aż nie wiadomo od czego zacząć oglądanie. Dlatego zostaję na dłużej i chętnie przyłączam się do zabawy:}

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczna wełenka, marzy mi się z niej sweterek dla mojej pociechy i dlatego ustawiam się w kolejeczce w międzyczasie podziwiając Twoje piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  75. Spróbuję i ja. Tak buro za oknami.Ręce się same wyciągają do tych motków w kolorze kanarków, sitowia i maków kalifornijskich. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  76. Witam. Piękna włóczka, jeszcze nigdy nie widziałam tak kolorowej, ręcznie farbowanej. Ostatnio uczę się robić chusty, powstaje właśnie moja druga, a z tej włóczki byłaby prześliczna. Chętnie się zapiszę, może mi się poszczęści. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Już widzę co mozna wyczarować z tego motka :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zapisuję się :) Pozdrawiam Ania
    http://szydelkoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Oj tak ja już tak bardzo chcę wiosny, zieleni i słoneczka :) Także w oczekiwaniu staję w tej kolejeczce, ponieważ włóczka w takich cudnych wiosennych na dodatek moich ulubionych kolorach więc zabraknąć mnie tutaj nie może... :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. oooo i ja i ja się zapisuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. Takim kolorkom i jakosci wloczki nie mozna sie oprzec. Ni prowadze bloga i nie moge wkleic banerka ale wloczka marzenie. Chetnie sie zapisuje. Pozdrawiam anja

    OdpowiedzUsuń
  82. Przegladałam własnie blog "znajomej" i przykuł maja uwagę kolorowy motek włóczki. Tak, na pewno czuć tu powiew wiosny. Jeszcze troche musimy poczekac .
    http://czarymaryszydelkowe.blogspot.com/
    Umieszcze baner jak tylko dojde do tego jak to zrobić :0

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. http://creativeladys.blogspot.com/2013/01/candy.html
    I am so happy!!

    OdpowiedzUsuń
  84. po włóczkę zawsze ustawię się w kolejkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Przydał by się taki piękny powiew wiosenki, zapisuję się grzecznie w kolejkę. Pozdrawiam już wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  86. jaka piękna! dopisuję się

    OdpowiedzUsuń
  87. O rany! Z wieeeelką, wieeeelką chęcią zapisuję się również! Takie piękne kolory! <3 zakochałam się! Banerek już wstawiam na swojego bloga! Pozdrawiam i zapraszam do mojej zabawy :)
    szezlaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. I ja sprobuje :)
    Banerek wisi tu: http://agnesssinafrica.blogspot.com/
    pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  89. zgłaszam się do losowania. moteczki prześliczne, w sam raz nA chustę... pozdrawiam
    a banerek zamieszczam na swoim blogu januszj.blogspot.com ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  90. Cudo ustawiam się w kolejce
    Pozdrawiam
    krystyna294@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. O, jejku, ale kolejka. W cuda nie wierzę, bo jeszcze nigdy nic nie udało mi się wygrać, ale się zapisuję, bo to moje kolorki, cudne, uśmiechnięte. Zaraz wklejam banerek u siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Włóczka jest fantastyczna. Zapisuję się również :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Piękne kolorki! Ja dopiero się uczę dziergać, a takie cudeńka na pewno by mnie zmotywowały:)
    obserwuję jako sylwia, ale nie mam niestety bloga.
    mój email:sylwia1906@o2.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Zgłaszam się mocno wspaniała włóczka, ile kolorowo - wiosennych rzeczy będzie można z niej stworzyć!

    OdpowiedzUsuń
  95. Dołączam i ja :)
    niutka205@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Zgłaszam się...
    1001szalenstw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Nie posiadam bloga.
    Obserwuję jako : Fluffy
    e-mail : fluffy101@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. ojj warto wziąć udział:)obserwuję:sylwia labedz
    email: sylwialabadek@gmail,com

    OdpowiedzUsuń
  99. Kolejka strasznie długa, ale spróbuję swojego szczęścia :) Ja co prawda nie dziergam, ale babcia mojego męża ma złote ręce, poprosiłabym ją o zrobienie jakiegoś cuda dla mnie. Uwielbiam takie kolorowe akcenty na progu wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  100. zgłaszam się :)
    nie prowadzę bloga ale obserwuję jako Joanna_26
    kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  101. Jestem początkującą blogowiczką. Swój blog prowadzę kilka dni więc chętnie zapisze się na pierwsze candy. Włóczka przepiękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  102. Od września jestem na etapie podglądania i podziwiania ale skusiły mnie cudne melonowe kolory więc staję w ogonku po słodkości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. Cudne kolory :).

    A, że zamierzam przypomnieć sobie pracę na drutach, to z chęcią się przyłączę do zabawy.

    Prośba :).

    Od 9 do 23 lutego mnie nie ma w związku z tym mam prośbę. Jakby to mi się poszczęściło w losowaniu żebyś na mnie poczekała :).

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja też się zgłaszam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  105. Śliczności - dołączam się ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  106. Piękne kolory, naoglądałam się jakie cuda tworzysz i postanowiłam dołączyć. Obserwuję jako GrażynaO. banerek zamieściłam u siebie na blogu i cichutko ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. kolorki cudne , ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. piękne kolorki, już w głowie panoszy się wizja robótki :)

    OdpowiedzUsuń
  109. obserwuję jako: skarbus0420
    info o rozdaniu: http://www.skarbus0420.blogspot.com/2013/02/yarnandart-candy-czekajac-na-wiosne.html

    OdpowiedzUsuń
  110. Nieśmiało ustawiam się w tej długiej kolejce. A nuż uda się?

    OdpowiedzUsuń
  111. I ja się zgłaszam i do mnie zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  112. Trudno się oprzeć tej wiosennej eksplozji kolorów. Zapisuję się z nadzieją, ze to ja będę tą szczęściarą. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  113. Wełna jest przecudowna i nawet mam już pomysł na wykorzystanie jej, dlatego też dopisuję się do losowania z ogromną ochotą!

    Pozdrawiam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  114. Biorę udział. Banerek będzie w poście :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Śliczne kolory :) zapisuje się i ja

    OdpowiedzUsuń
  116. I jeszcze ja :) Zapisuje się w kolejce i czekam na wynik losowania z zapartym tchem :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Kolejka długaśna, ale włóczka taka śliczna, że grzecznie staję na końcu z nadzieją w sercu...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Cudowne kolorki. Ustawiam się w kolejce licząc, że szczęście dopisze.

    OdpowiedzUsuń
  119. dopiero co nauczyłam się szydełkować, więc taka cudna wełenka to dla mnie marzenie... no i podziwiam, że sama ją farbujesz! oczywiście zgłaszam się na candy, dołączam do obserwatorów, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam cieplutko
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. piękne kolorki pachnące wiosną!:)
    z chęcią się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  121. Chetnie sie przylacze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  122. Ale u Ciebie wiosennie. Z miłą chęcią dołączę się do zabawy. Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. prześliczne ciepłe kolorki, takie lubię właśnie :)
    chętnie się zapisuję i pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Bardzo chętnie zapiszę się do zabawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  125. Och! Marzą mi się takie właśnie kolory!
    Choć kolejka długa, to się w niej ustawiam:-)!

    OdpowiedzUsuń
  126. Cudne kolorki! Chociaż konkurencja duża, nie tracę nadziei :)

    OdpowiedzUsuń
  127. zgłaszam się:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Jestem chętna przygarnąć takie wełniaste cudo :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. Może Twoje włóczki zmotywują mnie do pokochania drutów na nowo ;)
    Ustawiam się grzecznie w kolejce :)
    pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  130. ja również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  131. "Komu, komu? Bo idę do domu!" "Mi!" :)
    Zapraszam również do mnie http://pikotek.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Irma.

    OdpowiedzUsuń
  132. i ja się zapisuję :) Piękna włóczka

    OdpowiedzUsuń
  133. I ja dołączam. Piękne kolory wełny.

    OdpowiedzUsuń
  134. Wpatrzona w wygraną pędzę - po przędzę ...z Podhala ile sił ... w kierpcach ...żeby ją dostać :o)

    OdpowiedzUsuń
  135. jak do północy to jeszcze zdążyłam! ;D a może się uda.. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  136. ja też zgłaszam się, jeśli zdążę przed północą;)

    OdpowiedzUsuń
  137. Śliczna włóczka, zapisuję się! (Zdążyłam! :)

    Apaszka

    OdpowiedzUsuń
  138. Zdążyłam w ostatniej chwili! :)

    OdpowiedzUsuń