niedziela, 9 października 2011

Loki wensleydale.

Pierwszy raz jestem nie zadowolnona z tego co kupiłam w WoW. Chodzi o loki wensleydale. Spodziewałam się czegoś innego.




Na zdjęciach nie wygląda to źle, ale niestety są fragmenty całkowicie żółte, inne są znów szarobure i tak sklejone brudem, że nie sposób tego doprać ani rozdzielić. Inne fragmenty są doszczętnie sfilcowane a całość wygląda tak, jakby ktoś to celowo wymieszał i poplątał. To co zostaje po odrzuceniu odpadów (których niestety jest sporo), jest cienkie i nijakie, choć długie. Zdecydowanie szkoda pieniędzy!!! Niby to tylko 2 funty za 100 gram, ale 2 funty też pieszo nie chodzą. Chciałam spróbować zrobić włóczki z loków, ale widzę, że cała paczka skończy na drum carderze, jako dodatek do battów. Niestety.




Tak wyglądają loki po ufarbowaniu. Może ja się czepiam, ale spodziewałam się grubiutkich i w miarę równych loczków, a nie plątaniny włókien, które czasem w ogóle nie daję się rozplątać.

To na tyle moich zawodów i żali. Pozdrawiam. 

14 komentarzy:

  1. Szkoda ,że jesteś zawiedziona. Ale to zawsze jakieś nowe doświadczenie. Obserwując Twoje wełny i tak zrobisz z tego cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamów w Handweavers. Tam są piękne. Sama tam kupowałam, loki skręcone, mało które kawałki puchate, niektóre tak długie, ze wyglądają jak sznur...i po 25 za kilo. Kupowałam też w Sara's Texture Craft, ale bywało bez rewelacji...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Violu, napisałam tego posta, żebyście nie zamawiały, bo to jest odpad a nie loki! Do tej pory byłam zadowolona z każdej rzeczy zamówionej w WoW, ale jak się okazuje i oni potrafią mieć szmelc.

    Bardzo Ci dziękuję za podpowiedź, Licho, zamówię na pewno jak będą mieli (ponoć nie zawsze mają). Napisałam do nich maila i czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie sie podobaja takie farbowane.choc prawda czasem mozna kupic szmelc.ja kupuje na E-bayu w wyprobowanym sklepie nawet tam kiedys bylam i jestem bardzo zadowolona albo odrazu cale runa. wiec mam i to "to"

    OdpowiedzUsuń
  5. Majowababciu, a co to za sklep? Chętnie się zapoznam, jeśliś uprzejma się podzielić :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się te loki podobają, zwłaszcza po Twoim farbowaniu są piękne!

    Może to kwestia spojrzenia, bo ja ich w rękach nie miałam, mogę się mylić. Ale jakby je wyprali dokładnie to wiele z nich by się w runo zmieniło.

    Na filcu pięknie by je było widać, ech, ładne i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  7. No i dlatego też napisałam, że może się czepiam. Nie mam doświadczenia w kwestii loków, ale z tego co widziałam na e-bayu czy etsy to są one grubsze, jakieś takie porządniejsze ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. to teraz musisz się chyba to ufilcować, takie loki pięknie wyglądają na filcowanej tkaninie. Jak masz tego dużo to odkupię?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tego jakieś pół kilograma, chętnie odsprzedam po cenie zakupu, jeśli jesteś zainteresowana odezwij się na gotyk_lady@wp.pl Ja nie filcuję i nie zamierzam, bo się całkiem już w tych swoich pasjach pogubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się nie znam ale mi się kolorek podoba i wełenka wydaje się wyglądać mięciutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Raz kupiłam do filcowania. Na spróbowanie, czym to się je, malutkie porcje w wiadomym naszym polskim miejscu. Przyznam się, że też spodziewałam się bardziej polokowanych. Z tego, co pokazujesz, po farbowaniu, to i tak masz nieźle, bo z kolei ja miałam wrażenie, że niektóre to zwykła poszarpana jakaś tzw pasmanteria. Na pierwszym zdjęciu, może przez błysk, wygląda dość sztucznie i sztywno.
    Właściwie, to ja też się po wielokroć zastanawiałam ogólnie na d tym, co kupiłam, a jak to właściwie wyglądać powinno.
    Swoją drogą, sądziłam, że na WoW są czyste czesanki, że nie ma taż żywej strzyży. Ale ta pofarbowana, jest boska. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę tylko powiedzieć, ze kolor pięknie wyszedł, bo na reszcie się nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. W WoW są przede wszystkim czyste czesanki, ale mają tez trochę takiej strzyży tzw. odtłuszczonej, czyli takiej przepranej nie wyczesywanej.

    OdpowiedzUsuń
  14. A Ja moge tylko powiedziec, ze Twoje zdolne rece zrobia z tych lokow cudo, co jest raczej normalne u Ciebie Tyniu !
    Sciskam cieplo

    OdpowiedzUsuń