niedziela, 23 października 2011

Wyniki kubeczkowego candy



Znów ta przyjemna czynność czyli losowanie cukiereczka. Nie chciało mi się zapisywać wszystkich imion i nicków na karteczkach, skorzystałam więc z programu losującego. Każdej z osób został przypisany numerek od 1 do 101.



Pod numerkiem siedem kryje się  Aire
Gratuluję serdecznie! :)


Kwiatuszek dla Ciebie :)


Aire, proszę Cię o wysłanie mi Twojego adresu, mój mail znajdziesz w profilu, w panelu bocznym. 



Wszystkim serdecznie dziękuję za zabawę, było mi bardzo miło wszystkich Was u siebie gościć. 
Mam nadzieje, że przynajmniej niektóre kontakty zadzierzgnięte  przy okazji candy okażą się trwałe.
Pozdrawiam wszystkich i zapraszam w przyszłości :)

19 komentarzy:

  1. Zazdroszczę i gratuluje zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Los śmiechnął się do Aire, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co mogę powiedzieć - gratuluję :) I dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, i znowu nie ja :-)
    Aire, samych pysznych herbatek Ci życzę w tym pięknym kubeczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aire - jak Ci fajnie dzień się zaczął! Gratuluję!
    i posyłam :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za świetną zabawę i gratulacje dla zwyciężczyni :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smacznej herbatki z takiego ślicznego kubka Ci życzę Aire i gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwyciężczyni !!
    Dziękuje za miłą zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje zwyciezczyni!
    Zazdroszcze niesamowicie!
    Zostaje u Ciebie Tyniu na zawsze !
    Dieki za zabawe!
    Sle moc usciskow !

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje zwyciezczyni, ale przyznaje , ze mialam wielka hrapke na tego kubaska...Sciskam -Ag

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaaaaaaaaaaaa, wygrałam kubeczek!!! Ale niespodzianka mnie spotkała, nigdy nie miałam szczęścia w losowaniach :):):) Bardzo się cieszę, dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aire - gratuluję, a Tobie dziękuję za zabawę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję szczęściarze:DDD
    Dziękuję za miłą zabawę, pozdrawiam ciepło:DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. oj i znów nie ja... :) dziękuję za miłą zabawę i gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  15. Lekko zazdrosne (że tak piękny kubek nie trafił w moje łapki :) ) gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń