czwartek, 20 października 2011

Wyniki błyskawicznej rozdawajki

A podaruję sobie to całe paplanie na wstępie.  Powiem tylko, że się nie spodziewałam tylu chętnych, bałam się nawet, że się nikt nie zainteresuje :)

W wyniku losowania przez niezawisłą "maszynę losującą" w postaci mego Chłopa, została wylosowana  szczęśliwa karteczka.


Jagódko, proszę Cię o adres do wysyłki. Mój e-mail znajdziesz w profilu, w bocznym pasku.

Wszystkim serdecznie dziękuje i zapraszam na kolejne losowanie (tym razem bolesławieckiego kubka) za 3 dni  :)

13 komentarzy:

  1. Sprawiedliwie! Niech się Jagódce fajnie dzierga nowe wzorki, wtedy i my skorzystamy :)))
    Pozdrawiam szczęściarę!!!! I miłej Rozdającej za zabawę dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jagodo, gatuluję! należy Ci się ta nagroda:)
    Dzięki za zabawę i czekam z niepokojem na rozdanie kubkowe!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. I co ja mam powiedzieć, cooooo ?!?! Strzelić focha ? :P
    Gratuluję wylosowanej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się cieszę :) na pewno wykorzystam te wzory :) no może nie wszystkie na raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asia, ja poproszę tego focha ;) Jestem bardzo, ale to bardzo, ciekawa jak to wygląda w wersji internetowej :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze też mam focha!Znowu nic nie wygrałam! Jakbym wygrała podzieliłabym się z JotHa :) A tak we dwie mamy focha!:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. No zaraz mi tu połowa czytelniczek dostanie focha, zaraza jaka czy co? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za miłą zabawę - gratuluję Czarnej Jagodzie :)) miłego dziergania tych cudeniek

    OdpowiedzUsuń
  9. no i po drapaniu haha .szczesciara wygrala i brawo

    OdpowiedzUsuń
  10. Foch, to foch ! O ! :P
    Violu, jakże mi miło dzielić go z Tobą. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Czarnej Jagody!
    Mam nadzieje,ze zobaczymy jakies cudenko wykonane z katalogu...

    OdpowiedzUsuń