piątek, 27 kwietnia 2012

Candy majówkowe w jesiennych kolorach

Wraz z wybuchem wiosny naszła mnie chęć dzielenia się. Mam dziś dla was dwa niewielkie podarki. Ten kto zna mnie trochę dłużej wie już, że jestem kobietą jesieni i wszelkie pomarańcze, czerwienie i rudosci to moje kolory.


Jeśli któraś z Was podziela moją miłość do tych barw, to zapraszam do zabawy. Jest to zabawa zarówno dla prządek, jak i drutujących czy szydełkujących.

Zasady candy są standardowe:
1. Wpis pod postem, deklarujący chęć wzięcia udziału w zabawie
2. Banerek zamieszczony na blogu uczestniczki
3. Osoby bez bloga proszę o pozostawienie adresu e-mail

DODATKOWO!

Proszę każdą z osób chętnych o wybranie jednego z podarków, a podarki to:
Czesanka BFL własnoręcznie przeze mnie ufarbowana - 95 gram
lub
Wełna Bfl z moherem, własnoręcznie ufarbowana i uprzędziona - skręt navajo ok 300 m/ 106 gram

ZAPRASZAM DO ZABAWY :)))


Banerek




100 komentarzy:

  1. No to ja pierwsza ustawiam się w kolejce,pomarańcze,rudości....to moje kolorki,wełenka Bfl z moherem już m się marzy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ustawiam się w tej kolejce po czesankę do przędzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. no takiej okazji to nie przepuszczę :))
    tylko nijak nie mogę się zdecydować co wolę czesankę czy gotową przędzę :((
    nerwowo kalkuluję co mi się bardziej widzi - decyzje to dopiero wyzwanie - no dobra przędzę chcę - będę miała wszystko: Twoje farbowanie i przędzenie, i Bfl z moherem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, jak wygrasz, to będę miała stresa, co taka fachura powie o mojej przędzy ;P

      Usuń
    2. żadnego stresu - jaki tam ze mnie fachowiec ot przędę trochę :D

      Usuń
  4. I ja i ja!
    Wybór ciężki, ale zapisuję się się na czesankę :-D
    Bannerek wstawiony na bloga :) http://medievalhandicrafts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam!
    Ja się zapisuję na gotową przędzę :))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chętnie zapiszę się na niteczki gotowe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna wełenka!!!Dołączam do ogonka:)Zapraszam na moje Candy:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wełna :-)
    Proszę wybierz mnie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Staje w długim ogonku po go wełnę. Cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też w ogonku po wełnę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne kolorki! ale wybór trudny przeogromnie :( myślę sobie, że ostatnio szydełko nie chce wypaść mi z rąk i chyba wybieram wełenkę :) może się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja się ustawiam w ogonku,który niebezpiecznie się wydłuża:) Wybieram gotową wełenkę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak, wybór bardzo ciężki. Ale czesanka chyba bardziej ruda jest, więc ją wybieram

    OdpowiedzUsuń
  14. UaU! Jaka genialna ta czesanka! Czekam na losowanie z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory bardzo moje. Ustawiam się po gotowca, po piękną, uprzędzioną wełenkę - bo ja z tych drutowo-szydełkowych. Prząść niestety nie umiem.
    efka53@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna ta wełenka, a kolory bajeczne. Muszę przyznać się ze mam dylemat bo jeszcze takiej wełny to nie miałam na drutach a obie ładne i nie wiem którą mogę wybrać, bo trudno mi oceniać coś czego nie znam. Może teraz mi się uda.
    Poz. Agnieszka
    agnieszka.kresa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam! Z ogromną chęcią ustawiam się w kolejkę po czesankę, bo filcuję, a To ona jest w moich ulubionych kolorach. Piękna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja też staję w ogonku, bo takie okazji po prostu nie można przegapić,
    i to kusi i to nęci, ale po namyśle zdecyduję sie na czesankę- kolorki są boooooskie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesień w Twoich kolorach jest ciepła i słoneczna, bardzo milutko robi się od samego patrzenia :).
    Ja marzę o wylosowaniu czesanki, bo właśnie "wkręcam się" w kręcenie :).
    Zaraz spróbuję wkleić banerek, bo to moje pierwsze candy i dopiero uczę się blogowania.
    Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej! J się zapisuje na piękną wełenkę. Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  21. emi74@gazeta.pl29 kwietnia 2012 19:48

    Witam. Też nieśmiało ustawiam się w kolejeczce po wełenkę. Uwielbiam ten kolor(na włosach też)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pyszne kolory. Nie tylko jesienne, bo mi kojarzą się z zachodem słońca, który jest obowiązkowo oglądany z brzegu morskiej plaży.
    Ustawiam się po gotowca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja też w ten ogonek, poproszę o gotową wełenkę, cudne kolory.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne kolorki i chętnie przygarnę czesankę!
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Rozgoszczę się w kolejce z nieśmiałym wskazaniem na gotową wełenkę bo chociaż jestem dziejąca, to wszakże nie przędąca. Zapraszam jednocześnie na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też w ogonku po wełnę :)
    Pozdrawiam (n.regina59@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja się tu proszę Pań też sadowię w kolejce!!!!!
    I oczy napawam czesanką, bo piękna!!!!! Navajo zachwycające, ale widzę, że większość leniwa i chce gotowe :))))) to ja sobie poprzędę!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Rany, ale cudne kolory! Blf z moherem w skręcie navajo zachwycił mnie niesamowicie, więc też ustawię się w kolejce do losowania.
    Już lecę umieścić banerek u siebie i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne kolory i co tu wybrać kiedy wszystko śliczne. Jeśli muszę wybierać to proszę czesankę , no i jeszcze proszę mnie wylosować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też siadam na grzędzie,
    wełenka moja będzie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Też się w kolejce ustawię, może tym razem mi szczęście dopisze:)
    wybieram wełenkę z moherem:)
    Pozdrawiam, Marlena z Poznania:)

    OdpowiedzUsuń
  33. No i co ja mam wybrać?? Jakby dla mła to gotowiec, ale na czesankę też mam chęć (nie dla siebie,tylko dla takiej jednej co pięknie przędzie :-)
    Ehhh....

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam sie :) ja też jestem fanką koloru czerwonego :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    a zgłaszam się po czesankę :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. i ja się zgłaszam po wełenkę,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. pyszne candy - wełenkę uprzędzoną z chęcią bym przygarneła
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Z wielką przyjemnością staję w kolejce po wełenkę:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też lubię takie energetyczne kolory! Chciałabym wygrać tę piękną gotową wełenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudnosci, oj cudnosci, przepiekne kolory takie lubie.
    Zamarzyla mi sie Twoja welenka, moze bede miec szczescie....
    viola.scotland@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudne kolorki. Chętnie zrobiłabym jesienny drobiazg z wełny.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja tak marzę o tej wełnie... Piszę się i cichutko liczę na szczęście... :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolorki cudne, ulubione mojej najmłodszej córy:)) Ustawiam się więc w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  43. Gapa ze mnie... wełenka oczywiście mi się marzy:))

    OdpowiedzUsuń
  44. mmmmmmmm czesanka :) to ja sie rowniez ustawiam w ogonku :)
    http://earringzone.blogspot.co.uk/
    pozdrawiam i zapraszam na CANDY do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja również lubuję się w kolorach jesiennych liści zatem chętnie stanę w kolejce po wełenkę :) Pozdrawiam,Aga mail: smok2011@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciężki wybór :) ale poproszę wełnę :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  47. wow!
    amazing!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo przydałaby mi się wełna, a jest w ślicznych kolorach. Przyłączam się do udziału w candy, mając nadzieję, że uda się. Pozdrawiam
    http://myszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Do bólu chciałabym wygrać, już mi pierwsze pomysły śmigają po głowie, co bym udrutowała...
    Jeśli los zechce się do mnie uśmiechnąć, to proszę o gotową nitkę, bo o przędzeniu nie mam bladego pojęcia.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne kolory mimo, że jesienne powodują u mnie chęć do życia. Są takie słoneczne.
    Pozdrawiam
    malges@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. zabrakło doświadczenia oczywiście wełna, ponieważ nie umiem prząść.
    malges@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. witam serdecznie. To ja poproszę Czesankę BFL.
    Zapraszam również do siebie na urodzinowe candy :)
    Pozdrawiam.

    www.majalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. dla mnie czesanka :) już się zastanawiam co z niej zrobię :)

    http://kwiat-lawendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Wspaniałe są te pomarańcze. Staję wobec tego grzecznie w kolejce po czesankę. Słabo przędę, ale uwielbiam to robić.
    http://skraweczki.blogspot.com/

    pozdrawiam
    Halina

    OdpowiedzUsuń
  55. To są też moje kolory , wełenka piękna , już widzę ją na drutach...Pozdrawiam Lidia. lila.b@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. wełenka jst super!!! zapisuje się. Banerek już jest na swoim miejscu
    http://drutomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Wełenkę przygarnęłabym;-)))
    z radością!

    OdpowiedzUsuń
  58. Biore udzial z przyjemnoscia. Z tej czesanki ufilcowalabym cos pieknego.http://www.feltropazzie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  59. beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  60. Kocham te kolory i kocham jesień i była bym szczęśliwa móc coś zrobić z tej czesanki.ozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne kolory. Ostatnio wróciłam do drutów, więc uprzędzona niteczka przyda się dla mnie. Zapraszam do mnie http://www.pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Kolory sa przesłodkie:) Uwielbiam:) Przyłączam się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  64. Zapisuję się po wełnę... Dla mamy która ostatnio z wełną eksperymentuje :) A to jej ulubione kolory.
    Bannerek tutaj: http://disincentive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja zapisuję się w kolejce po czesankę, kolory są śliczne... :).
    Mój e-mail: sajdeczka@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. to ja też się zapisuję po uprzedzoną nitkę jeszcze nie robiłam nic z takiej nitki ręcznie robionej pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  67. To i ja chętnie się ustawiam w kolejce! Takie cudowne kolory! Wełenka z moherem...aż się rozmarzyłam! Pozdrawiam i zapraszam na moją niespodziankę!aga

    OdpowiedzUsuń
  68. To ja też się z przyjemnością zapiszę:)
    Wybór ogromnie trudny, ale chyba wybiorę gotową wełenkę, bo uwielbiam dziergać z cieniowanych włóczek:)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  69. oczywiscie sie zgłaszam na takie cieplutkie kolorki
    wybieram
    Wełna Bfl z moherem, własnoręcznie ufarbowana i uprzędziona - skręt navajo ok 300 m/ 106 gram
    będzie to dla mnie zaszczyt otrzymać taka wełenkę
    zapraszam przy okazji do siebie
    http://w-wolnejchwili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo chętnie przygarnęłabym wełnę :)
    Bannerek już wstawiony

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję, baner jest: http://na-wymiane.blogspot.com/
    Zgłaszam się po wełenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Mam nadzieję na szczęście w losowaniu tej przepięknej wełenki.Kolorki są wspaniałe, moje ulubione!
    mój mail:bizjo6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Myślałam żeby nie brać udziału w żadnym Candy....ale jak przejść obojętnie?!
    Zaszczytem byłoby wygrać u Ciebie Wełnę Bfl z moherem, własnoręcznie ufarbowaną i uprzędzioną - skręt navajo ok 300 m/ 106 gram.
    Zapraszam do mnie :) W przyszłym tygodniu chyba również zaproponują zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  74. To ja ustawiam się w kolejce po czesankę :)
    http://craftowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Dawno nie brałam udziału w cukierkowych rozdawajkach, ale takich wełenek nie mogę przegapić.Chętnie ustawię się w kolejce, może mi się poszczęści. Wybieram wełenkę z moherem..
    Pozdrawiam cieplutko,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  76. Byłabym zaszczycona wygraną:)) Zapisuję się na wełnę gotową... jeszcze nie umiem prząść.... jest piękna i w moich ulubionych parametrach:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Oj przydałaby mi się taka wełenka, przydała, dlatego ustawiam się w kolejce, może uda mi się ją zgarnąć ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ustawiam się w kolejce i oby mi się poszczęściło :) Banerek zamieszczony.

    OdpowiedzUsuń
  79. Jestem chętna przygarnąć czesankę :)
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. zgłaszam się po wełnę
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się po wełenkę . Cudoooowna. Kocham rudości.
    bozbar@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Ojej kolory cudne :) Czym prędzej staję w kolejce za gotową wełenką :) agnesew @ gmail . com

    OdpowiedzUsuń
  83. Tak cudnej wełence nie mogę się oprzeć :))
    Z czesanki bym nie skorzystała, bo nie umiem, nie próbowałam i nie ciągnie mnie do takich robótek, choć oglądam i podziwiam co można z niej zrobić, zatem na marne by do mnie przywędrowała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. zgłaszam się .
    m_kowalewska_1a@wp.pl
    wybieram wełenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  85. to ja wybieram czesankę jak nic będą korale...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Jak tu pięknie,kolorowo i smacznie ;) ja się skuszę na czesankę.Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia Jadzia :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Jeny! Ale cuda! Marzy mi się ta czesanka :-) Pozdrawiam estera.kurek@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Czyżbym zamknęła listę chętnych? Ja nie wiem, jak to się stało, że mnie tu jeszcze nie ma, bo czytam regularnie :) a że prząść nie potrafię jeszcze, za to dzierganie mi wychodzi, to bym prosiła o wełenkę- do bfl'a pałam miłością ogromną :) dorotajkowalczyk.dk@gmail.com
    pozdrawiam ze słonecznego Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Przepiękne kolory jesieni! Ja płomień!

    Trudno wybrać kiedy i czesanka i wełna jest tak samo piękna...Z jednego i i drugiego potrafię zrobić użytek więc może niespodzianka?

    Dodałam Cię do obserwowanych blogów. To co robisz jest super!!!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    salopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Oba cukierasy są świetne. Kolory przepiękne!! Szkoda,że nie mogę zdać się na szczęście..wybieram czesankę. Tak ładnie u Ciebie, że dodałam Cię do obserwowanych blogów:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    salopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Kolory bajeczne,piszę się na wełenkę,bo chyba lepsza do szydełkowania.Zapraszam do siebie na candy i pozdrawiam -mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękne kolory! :-) Zgłaszam się po wełnę! :-) Mam wielką nadzieję, że wygram... :-)))

    OdpowiedzUsuń
  93. super kolorki chętnie przygarnę włóczkę to coś ciekawego sobie zrobię na jesień

    OdpowiedzUsuń
  94. Chetnie sie zapiszę na cukierasy. Jeśli mozna to proszę Wełnę Bfl z moherem, własnoręcznie ufarbowana i uprzędziona .... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  95. Dopiero zauważyłam, czy mogę rzutem na taśmę?
    Jeśli tak, to w razie czego wełnę BFL, jest cudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  96. O rety ale cudowności.Pierwszy raz biorę udział w takiej zabawie i jakby stał się CUD to chętnie wtuliłabym się w wełenkę BFL z moherkiem. Nie mam bloga więc zostawiam do siebie kontakt domola1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. piękne kolorki..pięknie widac je na czesanke na którą miałabym ochotę...ależ by mi się przydała....

    OdpowiedzUsuń
  98. Jestem chętna na ten moherek. koziolek7interia.pl

    OdpowiedzUsuń