piątek, 6 lipca 2012

Red wine - włóczka fraktalowa

A tak sobiew pomyślałam, że dawno nie bawiłam się we fraktale. W takie klasyczne.
Wełenka to bfl, farbowana jak zwykle własnoręcznie, w kolorach czerwonego wina i... bo ja wiem, brzoskwiń, a może miodu...

Kiedyś podobną włóczkę widziałam u Jagienki.
Wełenka ma 109 gram i 165 metrów, taki grubasek.

A to kwintesencja kanapowca. Kot w pieleszach. Masza od rana nie dała mi szansy złożyć łóżka, bo je ciągle okupuje, a że ja dałam się kotce owinąć wokół pazurka, tak więc czekam aż łaskawie zejdzie.


W sprawie kotów ogródkowych (szczegóły TU) ciągle czekamy na klatki, mają być do odbioru dziś ok 15, takie są przynajmniej dane na teraz. A co dalej to się zobaczy. Ja w każdym bądź razie nie poddaje się emocjom i robię swoje, czyli przędę itd.

I jeszcze jedno - jutrzejsze poznańskie spotkanie prządkowe jest jak najbardziej aktualne. Spotkamy się jednak nie pod samą operą ale w położonym obok parku koło Zamku Cesarskiego. Zmiana jest spowodowana upałami. Koło opery praży jak na patelni... jeszcze raz serdecznie zapraszam na godzinę 11.

Mapka

miejsce zaznaczone zieloną strzałką

5 komentarzy:

  1. Ach jaka piękna ta wełenka, to czerwone wino i miód (bo mnie się z tym kojarzy) zachwyca.
    Widzę że Twoja Wasylica ma identycznie jak mój Car, he he tak to już jest z tymi kocimi dominatorami.
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za kociaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wełenka w super kolorze, bardzo mi się podoba....

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudniaste te fraktale.
    A za spotkanie i kotki trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny grubasek skręcony, jak i piękna rozłożona Szarośc w pościeli. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne. Kotka w pościeli też się świetnie kolorystycznie komponuje. Kwestie "owinięcia" swoich opiekunów wokół pazurków, łapek, rogów, piórek, etc. znam z autopsji. To jest nieuleczalne, to "owinięcie". Czasem nawet postępujące. Pozdrawiam

    Chętnie bym z Wami poprzędła, ale szykuje mi się zwózka siana na jutro. A to, jakby nie patrzeć, też ma kontekst wełniany, choć sensu largo.

    OdpowiedzUsuń